Afrika'ya Yardım Çığ Gibi Büyüyor

Afrika'ya Yardım Çığ Gibi Büyüyor Türkiye'de Afrika için yapılan kampanyalarda toplanan ve çığ gibi büyüyen para miktarı açıklandı...
Somali ve açlık tehlikesi yaşayan diğer Afrika ülkeleri için düzenlenen yardım kampanyasında bugüne kadar 171 milyon 5 yüz bin lira toplandı.
Türkiye'nin birçok noktasında düzenlenen yardım kampanyaları ile Somali'ye gönderilecek yardım miktarı artmaya devam ediyor.
Başbakanlık tarafından başlatılan kampanyada 24 milyon lira, Diyanet İşleri Başkanlığınca 49 milyon lira toplandığı belirtildi.
Ayrıca birçok sivil toplum kuruluşu da yaşanan felakete sessiz kalmadı.
Düzenlenen kampanyalarla birlikte sivil toplum kuruluşları tarafından da 98 milyon lira toplandı.
Toplam yardım ise 171 milyon 500 lira oldu.

Comments

Popular posts from this blog

Üsküp'teki Türk Çarşısı yıllar sonra canlanıyor

Din Anlayışındaki Farklılıkların Nedenleri

Cyprus Peace Talks